Populārākas Posts

Redaktora Izvēle - 2019

Lai vadītu

ZIŅAS PAR MŪSU!

Brīnišķīgā brīvdiena, ko šodien svinam, dod mums iespēju vēlreiz izteikt jums bezgalīgu pateicību par visu, ko jūs esat darījuši par mums.

Dārgie kolēģi, Godātie draugi!

21. novembrī, 27. reizi, mēs svinam mūsu profesionālo svētku dienu - Krievijas Federācijas nodokļu iestāžu darbinieka dienu.

Šiem gandrīz trim.

Tas tika apspriests rajona nodokļu inspekcijas svinīgajā sanāksmē, kas veltīta Krievijas nodokļu iestāžu darbinieka dienai 21. novembrī.

Krievijas Federālās nodokļu dienesta inspekcijas vadītājs Vsevolozhskas rajonā Valērijs Kotlyarovs.

24. un 25. novembrī Ļeņingradas reģionā notiks Svētku notikumi, kas veltīti Mātes dienai, Viborgas pilī notiks divdesmitā vietējā vēstures lasījums, un reģionālais festivāla konkurss notiks Otradnoē.

57 reģionālie speciālisti veiksmīgi pabeidza prezidenta apmācību programmu.

2018. gadā reģionālā mācību fonda organizētā apmācība prezidenta programmas ietvaros notika personīgi un aizmuguriski.

Ļeņingradas apgabals negatīvi novērtē likumprojektu, kas ļauj federālajām pilsētām atlikt pāreju uz jauniem noteikumiem atkritumu savākšanai un apglabāšanai.

Dokumentu izskatīja valsts pirmajā lasījumā.

Papildu līdzekļi no reģionālā budžeta ir piešķirti, lai uzlabotu ūdensapgādes uzticamību Kirovska, Slantsy un Vyborg rajonos.

Saskaņā ar Ļeņingradas reģiona mājokļu un komunālo pakalpojumu komiteju, līdzekļi 447 apmērā.

23. novembrī plkst. 14.30 kultūras un atpūtas centrā "Yuzhny" tiks atklāta izstāde "Nebūsim karš!" (Ļeņingradas apgabals, Vsevolozhsk, Moskovskaya, 6.

23. novembrī plkst. 12.00 Ļeņingradas reģiona profesionālās izglītības organizāciju studentu reģionālā svētku diena „Zelta rokas - 2018” (Ļeņingradas apgabals, Sosnovijas pilsēta) notiks Sosnovoborskas Politehniskajā koledžā.

Krievijas Ekonomikas attīstības ministrija ir pabeigusi Krievijas Federācijas subjektu pieteikumu pieņemšanu piedalīties konkursā "Krievijas labākais MFC 2018". Ļeņingradas apgabals piedalās trīs nominācijās.

TV Vesti 24, ziņu plūsma Vesti

atjauniniet stundas ziņas Ɔ Jaunākās ziņas par dienu un stundu, rss mediju ziņu plūsma šodien un tagad, tiešas saites uz galvenajiem jaunumiem tiešsaistē.

RSS ziņu plūsma Vesti ru vesti.ru

Laika ziņas Vesti ru, tiešsaistes laikraksts un TV Vesti 24 VGTRK.

TV Vesti 24 Pro formāta RSS plūsma un Vesti ru arhīvs

Y YANDEXG GOOGLE@ MAIL.RU

CLASSMARKS. VKONTAKTE . FACEBOOK . TWITTER

Vesti FM

Jaunumi 24

TASS ziņas par stundu, Rossiyskaya Gazeta, Interfax, Regnum, RBC, Vedomosti, Lenta ru, Rosbalt, Pravda, Izvestija, Krievijas līnija, Krievijas un Baltkrievijas savienība BELTA, Argumenti un fakti, Kommersant, Gazeta ru, Infoks, Krievijas planēta, Reedus, Neatkarīgais Laikraksts, pareizticība un miers, Sport Express, Forbes, InoSMI un InoPress. Jaunumi TV ziņas Vesti 24, Life News, Krievija Rush, NTV, Zvezda, 5. kanāls, RenTV, Novorossia. Dienas ziņas radio Vesti, RSN FM, Orpheus.

Valsts prezidenta, Valsts domes un Iekšlietu ministrijas oficiālās ziņas par Krieviju, tematiskās ziņas par automašīnām un lauksaimniecības lauksaimniecību, medicīnu un zinātni, militāro un juridisko.

Vesti 365 RSS ziņu barotne satur papildus Finam un Banks ru, R-Sport, pasaules jaunumus Amerikas balss un vācu viļņi, tas ietver mediju apkopotājus Yandex, Rambler un Mail ziņas par šo stundu. Ziņu plūsmas nozīme Mediametriks atdalījās.

Visi programmas "Jaunumi" izdevumi ar Krievijas un pasaules jaunumiem Brotvā

24 stundas, 7 dienas nedēļā ir daudz politisku, sociālu, garīgu un kultūras pasākumu, kurus interesē miljoniem cilvēku. “Vesti” ir ziņu programma, kas stāsta jums visu, kas jums jāzina un atklāj aktuālos tematus. Programma tiek pārraidīta ik pēc 3 stundām, lai skatītājs varētu saņemt jaunu vai atjauninātu informāciju. No daudziem incidentiem un zemes gabaliem tiek izvēlēts tas, kas patiešām ir interesants cilvēkiem un kas ir svarīgi.

Galvenie līderi ir Ernest Mackevicius un Sergejs Brilevs. Lai sagatavotu materiālu, desmitiem žurnālistu piedalās programmas izstrādē, lai nogādātu paraugu skatītājam no dažādām pasaules daļām. Žurnālisti strādā gan miermīlīgās pilsētās, gan vietās, kur notiek militāri konflikti. Dažreiz žurnālisti informē cilvēkus par dzīves notikumiem. Tātad visnepatīkamākie nāves gadījumi bija Anton Voloshin un Igors Korneliuk, kas sedza karu Ukrainā.

Programma "Vesti" periodiski iznāk ar ārkārtas izlaidumiem, kas veltīti nozīmīgiem notikumiem. Daži no tiem ir: A321 lidmašīnas kritums Ēģiptē, teroristu uzbrukumi Parīzē, „Normandijas četru” sanāksme Minskā, Malaizijas Boeing kritums. Galvenās tēmas “Vesti” programmas jautājumos 20:00 nesen bija: Sīrijas bombardēšana un cīņa pret ISIL, bēgļu problēma Eiropā, ekonomiskā situācija Krievijā, Ukrainā, terorisma draudi, Amerika.

Semantiskās īpašības

  1. virziet kustību, norādiet ceļu, palīdziet kādam vai piespiediet kādu aiziet, pārvietoties noteiktā virzienā (uz kustību, kas veikta vienreiz vai noteiktā virzienā, pretēji tam, kas ir līdzīgs, skatiet galveno nodaļu) ◆ Kur tu esi svina ?
  2. vadīt, būt atbildīgam par līderi ◆ Lai vadītu sanāksmē
  3. nolieciet, veiciet zīmētu objektu noteiktā virzienā ◆ Builders svina ceļš uz jauno objektu.
  4. ar radītāju. kaut ko pārvietot noteiktā virzienā ◆ Skatiet, kā viņš rezultātā priekšgala stīgas.
  5. ir noteikts virziens ◆ Šis ceļš rezultātā uz templi.
  6. sekas, sekas ◆ Smēķēšana rezultātā veselības stāvokļa pasliktināšanos.
  7. veiciet kādu darbību ◆ Valsts rezultātā karš divās frontēs.
  8. sports.preference priekšrocība punktos ◆ Līdz otrā perioda beigām apmeklētāju komanda vadīja ar rezultātu 2: 0.
  9. īpašas formas iekšējās struktūras izmaiņu dēļ ◆ Nav piemērota lietošanas veida (skatīt ieteikumus).
  10. mierīgi sekojiet kādam, sekojiet novērošanas objekta kustībai ◆ Nav piemērota lietojuma (skatīt ieteikumus).
  11. ar vietniekvārdu pats veiciet jebkādu uzvedību ◆ Svins sevi labi!
  1. tieša
  2. vadīt
  3. gulēja
  4. bieži pārvietoties
  5. bieži. norādiet
  6. svina
  7. ir priekšrocība
  8. sekot

Saistītie vārdi

  • lietvārdi: ievads, ievads, uzturēšana, braukšana, inkubācija, inkubācija, cilts, augi, selekcionārs, iestāde, ievads, izvest, izvod, tulkošana, tulkošana, uzvedība, pavadas, vadu vadīšana, diriģents, diriģents
  • īpašības vārdi: vadošais, vadošais, inkubējamais, pulksteņrādītājs, rūpnīca, translācija, uzvedība, regulējams
  • darbības vārdi: svins, ievadīt, gailis, atvest, sākt, laima, atvest, tulkot, vadīt, vadīt, zīmēt, izaudzēt, ievadīt, ievadīt, ievadīt, vadīt, vadīt, iegūt, atvest, celt, atvest, celt saņemt, sākt, saņemt, būt zināmam, vajāties, vajāt, pakārt, nodot, tulkot, iztulkot, pateikt, svina, svina, svina, pakārt, pakārties, saņemt šķīries, saņemt šķīries
  • lietvārdi: ražošana, ražošanas darbinieks, ražošanas sieviete, ražotājs, ražotājs, produkts, atvasinājums, piedziņa, servo, reģistrs, papildinātājs, lietie,
  • īpašības vārdi: produktīvs, produktīvs, virzīts
  • darbības vārdi: ražot, ražot, svina, dot, godu, cieņu, svinu, svinu, svinu, dot,

Etimoloģija

Nāk no praslav. * vedti, no kaķa. cita starpā notika: st. vadīt, (grieķu ἄγω, ὑπάγω), aop. ienest (no * vdds), krievu, Ukr. svins, svins, bolg. Veda, Slovensk. vesti, čehu vedu, vést, slovak vediem, viesť, polsk. wieść, in.-puddle wjesć. Relatīvi lit. vedù, vedžiau, vèsti, latviešu. vedu, veste "svina, precēties" (sal. veco krievu. vada sievu "precēties"), senatnīgs. weddē (sk. iepriekšējās prow. vr. Slav. Vedash), lit. vẽdė, latviešu. dialekts. vede, dr.-ind. vadhūn g. „Līgava, (jauna) sieva”, avest. vađu- - tas pats, irl. fedim "vadošais, nēsājošs", avest. vāđayeiti "vada, vada", iespējams, arī alb. vjeth "zagt, zagt" (aor. vodha). No šejienes brauciet, velciet, kā arī citus. vadīja "sieva, laulātais", krievu iemesls, vojevods, sal. vadà "iemesls, iemesls", jaut-vadá "iemesls, kādēļ vērsis tiek vadīts." Lietoto datu vārdnīca M. Vasmera. Skatīt atsauces.

Idiomas un stabilas kombinācijas

  • Angļu valodalv: svins
  • Vācu valodade: führen
  • Rumāņuro: duce
  • Somu valodafi: vad
  • Čehu valodācs: vést
  • Angļu valodalv: svins, presidevairākkrēsls
  • Vācu valodade: leidesmit
  • Somu valodafi: vad, vetää
  • Angļu valodalv: behave
  • Vācu valodade: sich benevīrieši

Skatīt arī

  • MFA: [ˈvʲesʲtʲɪ]
  • nominālais vai apsūdzošais daudzskaitļa lietvārds ziņu ◆ Tātad kanāls "Labās ziņas" nosūtīs " Lai vadītu no laukiem ”un ziņojumi par citiem darbavietu darbiem. "Dodiet mums jaunumus no laukiem" "(2003) //" Top Secret ", 2003.gada 8.aprīlis (citēts no krievu valodas korpusa, skatiet atsauces)

  • ģenitīvais, dative vai priekšnosacījuma forma ziņu ◆ Provokatoriem Džordžam Gaponam un Romānam Malinovskim gaidīja literatūru vadīt par sevi, lai gan pēc nāves, viņa laikmetīgās Maxima Gorkja Klima Samgina dzīves romānā, savās “Untimly Thoughts” un stāsts “Caramor”, ko Nikolajs Bukharins apbrīnoja. “Vēstures ierosinātāji” (2002) // “Kultūra”, 2002. gada 8. aprīlis (citēts no krievu valodas korpusa, skat. Atsauces)

90. gadi Rediģēt

Programmas veidotāji bija: Evgēnijs Kiselevs, Oļegs Dobrodejevs, Visu Krievijas valsts televīzijas un radio kompānijas priekšsēdētājs - Oļegs Poptsovs un Visu Krievijas Valsts televīzijas un radio kompānijas ģenerāldirektors - Anatolijs Lysenko.

Pirmā programmas "Vesti" izlaide tika pārraidīta 1991.gada 13.maijā pirmdien plkst. 17:00 un devās 10 minūtes. Šīs publikācijas vadība bija Svetlana Sorokina, agrākā „600 sekunžu” programmas saimniece [3]. Šis laidiens vispirms sāka savu darba kanālu RTR. Šajā dienā vēl divi Vesti izdevumi iznāca plkst. 20:00 un plkst.

No nākamās dienas, no 1991. gada 14. maija, Vesti programmu sāka publicēt katru dienu plkst. 20:00 un plkst. Programmu vadīja bijušie TSN programmas darbinieki Jevgeņijs Kiseljevs, Jurijs Rostovs, Aleksandrs Gurnovs, Vladislavs Flyarkovskis un Svetlana Sorokina, pirmā programmas vadītāja bija PSRS Centrālās informācijas biroja galvenā redaktora vietniece Oļegs Dobrodejevs [4]. Jurijs Rostovs un Svetlana Sorokina veica 8 stundu izlaidumu, proti, Jevgenijs Kiseljevs un Aleksandrs Gurnovs - 11 stundu izlaidums un Vladislavs Flyarkovskis - sestdienas izdevumi [5]. Papildus jau pazīstamiem žurnālistiem, jaunie reportieri, operatori, redaktori un direktori tika plaši pārstāvēti programmas komandā - daudzi no tiem, kas strādāja tolaik Vesti, sāka studijas Maskavas Valsts universitātes žurnālistikas nodaļā [6].

Salīdzinot ar Vremjas programmu un citām padomju televīzijas informācijas programmām, Vesti jautājumi bija novatoriski informācijas sniegšanas ziņā un bija asas, precīzas un īsas [7]. Programmai bija izteikts opozīcijas raksturs, kas ir līdzīgs pārstrukturēšanas laikam [7], runāja par valsts līderiem "kā cilvēkiem", bez padomju televīzijai piemītošajām īpašībām un klišejām [8]. Zemes gabalu sākumā parādījās mirstošie vārdi, norādot korespondentu vai redaktoru vārda un pilnā vārda iniciāļus, dažreiz arī operatorus un skaņas producentus. Pēc Valsts neatliekamās palīdzības komitejas neveiksmes, nesen ceptais televīzijas kanāls un programma sāka pārvērsties par jaunu, tagad pēcpadomju amatpersonu no faktiski pretinieku plašsaziņas līdzekļiem, kas iebilst pret padomju valsts amatpersonām. Ņemot to vērā, daudzi Vesti prezentētāji un korespondenti sāka atstāt programmu 1. kanālā Ostankino uz Jegoru Jakovļevu [6]. 1991. gada rudenī Jevgeņijs Kiselyovs atkāpās no Vesti un drīz kļuva par vadošo iknedēļas Itoi informācijas un analītisko programmu. Tā vietā Sergejs Dorenko (bijušais „Vesti” korespondents) kļuva par nakts izdevuma vadītāju. Vēlāk Aleksandrs Šašovs (agrāk Vesti korespondents) kļuva par vadošo nakti.

Kopš 1991. gada 30. decembra trešais Vesti izdevums tika pievienots pulksten 14:00 ar 15 minūšu laiku.

No 1992. gada 20. janvāra Vesti ceturtais izdevums plkst. 8:00 sāka doties gaisā, arī ar 15 minūšu laiku. Šo jautājumu prezentētāji bija Arina Šarapova un Sergejs Vozianovs (agrāk Vesti korespondenti).

1993. gada pavasarī Yuriy Rostov, Alexander Gurnov un Vladislav Flyarkovsky tika iecelti par Vesti korespondentiem ASV, Apvienotajā Karalistē un Izraēlā [9], Tatjana Khudobina (agrāk Vesti korespondente) kļuva par vadošo nakts absolventu Aleksandra Gurnova vietā. Svetlana Sorokina. 1993. gada rudenī Aleksandrs Šaškovs atstāja Krievijas televīziju un pārgāja uz NTV, kur kļuva par NTV televīzijas kompānijas “Today” nakts laidienu.

No 1994. gada 10. janvāra Vesti nakts izdevums tika atlikts uz 23:20.

1994. gada 18. janvārī Vesti rīta atbrīvošana tika atlikta uz 7:00 un sāka doties gaisā (nevis iepriekš samontētā versijā, kā tas bija iepriekš) [9].

No 1994. gada 4. aprīļa ceturtais Vesti izdevums plkst. 11:00 sāka doties gaisā ar 5 minūšu darba laiku, un Vesti atbrīvošana darba dienās plkst. 14:00 tika atlikta uz 16:00.

1994. gada 4. jūlijā Vesti ikdienas atbrīvošana tika atlikta no 11:00 līdz 12:00 un nakts no 23:20 līdz 23:00. Tā paša gada rudenī tika pabeigta savas informācijas un tehniskā kompleksa uzstādīšana. Tagad, pēc izbraukšanas no mazās studijas Ostankino, „Vesti” sāka doties gaisā no savas studijas Yamskoye Polye [9], kas tika izveidota kopā ar holandiešu valodu. Arī Vesti ir pirmā informācijas programma Krievijā, kas tiks izvadīta no ziņu telpas [7].

1994. gada 3. oktobrī no plkst. 8:00 Vesti programmas rīta atbrīvošana sākās atkal, un 1994. gada 22. novembrī Vesti atbrīvošana tika atgriezta plkst.

1995. gada 10. janvārī „Vesti” atbrīvošana plkst. 16:00 tika atlikta uz 17:00, un tās laiks bija 10 minūtes.

1995. gada 17. janvārī darba dienās 7:00 tika pievienots septītais Vesti izdevums, kura laiks bija 10 minūtes.

No 1995. gada 2. aprīļa Vesti izdevums plkst. 11:00 atkal tika atlikts uz 12:00.

1995. gada 10. aprīlī atcelts "Vesti" izdevums pulksten 7:00.

Kopš 1995. gada 3. maija Vesti jautājums atcelts atkal pulksten 14:00.

Kopš 1995. gada 3. jūlija Vesti jautājums atkal tika atjaunots plkst. 14:00, jautājums pulksten 12:00 atkal sāka lidot plkst. 11:00, un tā laiks tika palielināts līdz 15 minūtēm, un 1995. gada 10. jūlijā tas atkal tika samazināts līdz 5 minūtēm.

No 1995. gada 28. augusta Vesti jautājums pulksten 11:00 atkal tika paplašināts līdz 15 minūtēm.

Kopš 1996. gada "Jaunumi" sāka virzīties prom no "emocionāli krāsainu ziņu" [9] jēdziena un pāriet uz "ierobežotu un līdzsvarotu informācijas sniegšanu" [7]. 1997.gada 21.novembrī Svetlana Sorokina aizgāja no Krievijas televīzijas, sestdien uzvarēja Vesti Nelli Petkova. Pēc tam Svetlana Sorokina pārgāja uz NTV [10], un Aleksandrs Gurnovs vadīja TV kompāniju TSN, radot TV-6 kanālu informācijas programmas [11]. Vladislavs Flyarkovskis vadīja televīzijas kompāniju, kas ražo publicistiskas programmas RTR kanālam, un kļuva par viena no tiem (“Details”), un gadu vēlāk atstāja RTR, dodoties uz TV kompāniju “TSN”.

No 1997. gada 24. novembra 23:00 vietā Vesti nakts atbrīvošana sāka parādīties pusstundu vēlāk - pulksten 23:30, no 1998. gada 17. augusta - pulksten 0:00, un no 1999. gada 18. janvāra - saskaņā ar peldošo grafiku intervālā no 0 : No 00 līdz 1:00.

Novērtējumi "Vesti" sāka kristies [7]. Nesen parādījušies privātie televīzijas kanāli ORT un NTV, kas piesaistīja lielu uzmanību no skatītājiem, vairs neļāva valsts televīzijai neapšaubāmi vadīt informāciju informācijas jomā [12]. Kremļa struktūras un kuratori no oficiālā viedokļa sāka pieprasīt pareizu visu notikumu segumu, turklāt RTR nepiedalījās gandrīz visos informācijas karos, kuros pirmais un ceturtais kanāls regulāri piedalījās šajos gados [12]. Tā rezultātā kopš 90. gadu beigām Vesti beidzot ir kļuvis par pusfabrikātu [12]. Viens no nedaudzajiem gadījumiem, kad Vesti deviņdesmito gadu beigās tiešām piesaistīja skatītāju uzmanību, un sabiedrība bija 1999. gada 17.-18. Marta nakts šovs [13] par videokaseti, kuru aizturēja Krievijas Federācijas ģenerālprokurors Jurijs Skuratovs (vai persona ar līdzīgu izskatu) ) [14], amused ar prostitūtiem [15] [16]. 1999. gada februārī Vesta uzņēmēja Mihails Ponomarevs nosūtīja vēstuli valsts prezidentam un valdībai, kur viņš apsūdzēja visas Krievijas Valsts televīzijas un radio apraides sabiedrības vadību par „pilnīgu nekompetenci, mērķtiecīgu, metodisku Vesti programmas un RTR kanāla iznīcināšanu kopumā un mēģina ieviest politisko cenzūru kanālā” un mudināja Mihaila Shvydkim vadīto Visu Krievijas Valsts televīzijas un radio apraides uzņēmuma vadību atkāpties no amata. Tā rezultātā Ponomarevs tika izņemts no emisijas pārvaldības, kamēr viņš palika pie Krievijas-Krievijas valsts televīzijas un radio apraides uzņēmuma darbiniekiem kā politiskais novērotājs [17] [18].

No 1999. gada 1. augusta Vesti televīzijas uzņēmums kļūst par neatkarīgu federālo valsts vienoto uzņēmumu [9]. Tajā pašā laikā, stāsta beigās žurnālisti sāka izrunāt apkalpes locekļu vārdus un uzvārdus, beidzot ar vārdu "Vesti" vai "Vesti X birojs" un, ja nepieciešams, pilsētas vai valsts nosaukumu. С 6 сентября 1999 по 18 февраля 2000 года «Вести» выходили в рамках утреннего канала «Доброе утро, Россия!» в 7:00, 8:00 и 9:00, а ежедневные выпуски — в 13:00, 17:00, 19:00, 21:00 [19] и 1:00. В субботу «Вести» выходили два раза (13:00 и 21:00), а в воскресенье — один (13:00). Также «Вести» первыми в России перешли на круглосуточный режим производства выпусков — они начали выходить в прямом эфире вне зависимости от московского времени. Выпуск в 21:00 стали вести по два ведущих сразу: Анастасия и Сергей Дадыко — одну неделю, Олег Алалыкин и Ольга Кокорекина — другую неделю.

В октябре 1999 года программу покинули Михаил Пономарёв [20] и Анна Павлова. Они перешли на ТВ-6, где стали принимать участие в работе обновлённой Службы информации ЗАО «МНВК ТВ-6 Москва». Чуть позже с РТР на ТВ-6 также перешёл ведущий программы Александр Сапожников.

2000-е годы Править

31 января 2000 года председателем ВГТРК становится бывший генеральный директор НТВ Олег Добродеев [21] [22] . С 21 февраля [23] , выпуски «Вестей» стали выходить по следующему графику: по будням — в 6:00, 7:00, 8:00, 9:00, 13:00, 17:00, 20:00 и 0:00 [24] (20 марта 2000 года последний из выпусков был перенесён на 23:00 [25] [26] ), по выходным — в 13:00 и 20:00. Vienlaikus programma pilnībā maina vadītāju sastāvu [27] [28]. No tā paša perioda, parlamenta un prezidenta vēlēšanu dienās, non-stop sāka aiziet vairākas stundas (parasti no 20:00 līdz 3:00) informācijas kanālu „Ziņas”. Vēlēšanas-20XX ”[29], kas ietver tiešos raidījumus un kandidātu vēlēšanu centru ziņojumus, un kopš 2007. gada - arī tiešraides no politisko sarunu šovu studijām kanālā [30] [31].

No 2000. gada 31. jūlija problēma plkst. 13:00 sākās pēc stundas, un problēma tika atjaunota plkst. 11:00. Rezultātā no šī brīža programma sāka darboties grafikā, kas pastāvēja līdz 1999. gadam: plkst. 6:00, 7:00, 8:00, 9:00, 11:00, 14:00, 17:00, 20: 00 un 23:00. No 2000. gada 6. oktobra Vesti pārtrauca būt neatkarīga juridiska persona un tika integrēta RTR TV kanāla struktūrā [9]. Tādējādi tika izveidota Informācijas programmu direkcija "Vesti". Tajā pašā laikā ziņojumu sākumā vairs nebija norādīti uz stāstiem strādājošo apkalpes locekļu vai redaktoru vārdi, atbilstošā korespondentam atbilstošā plāksne parādījās tikai tad, kad tā bija rāmī (tā arī nebija bijusi 2001. – 2010. Gadā).

Dobrodejeva ierašanās pozitīvi ietekmēja Vesti vērtējumus un ietekmi - daudzi ekskluzīvi valsts kanāla programmas materiāli, piemēram, Kurskas zemūdens katastrofas pārklājums vai pēdējā intervija ar notverto Čečenijas nemiernieku Salmanu Radžjevu burtiski pārspēja citu Krievijas televīzijas kanālu konkursu [32] [33 ]. Vesti notikumu atspoguļojums Vesti bieži izraisīja žurnālistu kritiku. Daži kritizēja Vesti informācijas politiku par to, ka pārmērīga uzmanība tika pievērsta „parketa” ziņām (prezidenta un premjerministra darba vizītēm) [34], bet pārējiem - par „asins reitinga” radīšanu nacionālo traģēdiju dienās [35] [36].

No 2001. gada 12. februāra tika uzsākta programma "Vesti-Maskava", kas veltīta Maskavas reģiona dzīvei [9]. Pirmo reizi viņa iznāca 20:30 pēc "Vesti" vakara atbrīvošanas. Laika gaitā ir palielinājies programmas izlaidumu skaits.

Kopš 2001.gada 15.septembra saistībā ar jaunās televīzijas sezonas sākumu RTR 26 minūšu izlaišanas laiks pulksten 20:00 ir palielināts līdz 34 minūtēm. Mainīts arī programmas dizains [37].

2002. gada FIFA Pasaules kausa laikā no 1. jūnija līdz 22. jūnijam programmas dienas izdevumi iznāca plkst. 10:00, 15:00 un 17:30 (dažas minūtes pirms vai tūlīt pēc sacensībām).

Kopš 2002. gada 26. augusta, kopš rīta kanāla “Labrīt, Krievija!” Atklāšanas, „Vesti” rīta jautājumi sāka doties divas reizes biežāk - ik pēc pusstundas, savukārt to laiks samazinājās arī uz pusi - no 10 līdz 5 minūtēm. Tajā pašā laikā reģionālās GTRK, kas iepriekš bija saņēmusi sākotnējos vārdus, ziņu izlaidumi tika nosaukti par Vesti-Maskavu kā: “Vesti-Ural”, “Vesti-Voronezh”, “Vesti-Don”, “Vesti-Saratov”, “Vesti -Perm "," Vesti-Volgograd "," Vesti-South Ural "," Vesti-Penza "," Vesti-Samara "," Vesti-Tula "," Vesti-Kirova reģions "," Vesti-Stavropoles teritorija "," Vesti-Ryazan "," Vesti-Primorye "," Vesti-Irkutsk "," Vesti-Kaluga "," Vesti-Novosibirska "," Vesti-Kuban "," Vesti-Krasnojarsk "un tā tālāk.

Pēc Vesti-Maskavas programmas nakts atbrīvošanas no plkst. 23:20, no 2002. gada 26. augusta līdz 14. novembrim Vesti jautājums tika izlaists no pirmdienas līdz ceturtdienai tajā laikā. Pēc tam tā vietā parādījās Vesti + programma.

Kopš 2003. gada marta, pēc diennakts apraides ieviešanas kanālā “Krievija”, jautājums tika izlaists 5:00. Sākumā viņš pārtrauca Euronews kanāla pārraidīšanu divās daļās. Tad tā paša gada augustā viņš sāka atvērt programmu „Labrīt, Krievija!”.

Kopš 2006. gada 10. janvāra programmas izlaidumi plkst. Tā paša gada 6. martā 17:00 pēcpusdienā jautājumam tika pievienoti subtitri. 2008. gada 11. maijā 14. oktobrī izdevumā parādījās subtitri, bet jautājums plkst. 17:00 sākās bez svārstībām. Šo iepakojumu izmanto līdz pat šai dienai.

Kopš 2006. gada 15. maija divas personas sāka atbrīvot Vesti jautājumu pulksten 20:00 [38]. Ilgums ir palielināts arī līdz 40 minūtēm [39].

No 2006. līdz 2012. gadam Vesti izdevumi plkst. 3:00 un 5:00 Maskavas laikā bija Vesti kanālā (vēlāk - Krievija-24).

Kopš 2010. gada Rediģēt

2010. gada 5. septembrī tika atjaunināts viss Vesti zīmols. Mainīti ekrānsaudzētāji, dizains un studija.

No 2010. gada 4. oktobra līdz 2012. gada 16. martam pulksten 16:00 kā detalizēts pasākumu dienas žurnāls tika publicēts “Vesti” jautājums 17:00 vietā. Saskaņā ar Krievijas-1 kanāla darbiniekiem šādas izmaiņas ļāva skatītājiem pilnīgāk un ātrāk informēt par svarīgākajiem dienas notikumiem, kā arī nostiprināt valsts informācijas telpas vienotību (daudzos reģionos izlaidums plkst. 16:00 tika izdots kā Vesti galīgais izdevums). Atbrīvošana sāka vadīt divus vadošus pārus pēc kārtas pēc nedēļas, tāpat kā 20:00 [40].

No 2011. gada 29. augusta Vesti programma sāka parādīties RTR-Planet kanāla amerikāņu versijā pulksten 20:00 un 11:00 Ņujorkā. Pirmā vadība bija Anastasia Belaya.

Kopš 2012. gada 19. marta plkst. Kopš 2013. gada 9. janvāra šo jautājumu sāka pārstāvēt viens vadītājs divu vietā, un tā paša gada 27. maijā tas tika samazināts no 30 minūtēm līdz 10.

2013. gada 26. augustā tika atcelti Vesti + nakts izdevumi. No 2013. gada 17. oktobra Krievijas-24 televīzijas kanālā (2014. gada februārī - arī Krievijā-1) to vietā atbrīvos Vesti. Tagad programmu vada Stanislav Natanzon, kurš kopš 2017. gada februāra nomainīja visu Krievijas valsts televīzijas un radio apraides kompāniju korespondentu Maxim Kiselyov (bijušais Channel One korespondents), Anton Stepanenko strādājis ar viņiem (bijušais War Channel One korespondents).

2013. gada 17. oktobrī sāka mainīties vizuālais un grafiskais dizains. Jautājuma logos parādījās vārds “Vesti”, sašaurināts līdz burta “B” un četru vertikālo līniju (2016. gada oktobrī šis simbols tika izslēgts no ekrānsaudzētājiem), ekrānsaudzētāji kļuva detalizētāki, un mūzikas izkārtojums kļuva dramatiskāks. Galīgās izmaiņas stājās spēkā 2015. gada aprīlī.

No 2014. gada 8. septembra jautājums 20:00 tiek izdots kā atsevišķs jautājums ar savu nosaukumu „Vesti 20:00”. ASV tas iznāk kā „Vesti” plkst. 12:00 EST. Tas pats jautājums par Amerikas Savienotajām Valstīm tiek pārraidīts kā regulārs Tālo Austrumu izdevums "Vesti", kas tiek pārraidīts TV-TV kanāla Double-1 Double-1.

No 2014. gada 1. decembra RTR-Planet televīzijas kanāla Eiropas versijā Vesti izdevums tiks izlaists plkst. 9:00 CET katru dienu, nevis nedēļas nogalēs, kā iepriekš.

2015. gada janvārī tika atjaunota studiju programma. Atsevišķu tabulu vietā ar datoriem ir divi garie galdi ar LED apgaismojumu, un prezentāciju balkons ir kļuvis pilnībā stikls.

No 2015. gada 2. februāra līdz 2016. gada 19. augustam Vesti jautājums pulksten 17:00 tika paplašināts līdz 55 minūtēm un sadalīts divās daļās, starp tām, 17: 10–17: 30 un vēlāk plkst. 17: 30-17: 50 pārraidīt reģionālo "Vesti".

No 2015. gada 20. aprīļa Vesti dosies no pirmdienas līdz ceturtdienai (no jūnija līdz piektdienai) arī plkst. 9:00 Morning Russia programmas pārtraukuma laikā.

No 2015. gada 1. jūlija programma tiks izlaista Krievijas-1 HD kanālā ar 16: 9 ekrāna proporciju (Krievijas-1 kanālam līdz 2017. gada 16. janvārim - 14: 9).

Kopš 2016. gada 26. aprīļa programmas izlaišana ir sākusies HD kvalitātē, nevis SD.

Kopš 2016. gada 22. augusta Valsts domes deputātu kandidātu vēlēšanu debašu dēļ emisijas ilgums pulksten 17:00 atkal tika samazināts līdz 30 minūtēm. Tas saglabājās pat pēc tam, kad 12. septembrī gaisā parādījās Jevgeņija Popova un Olgas Skabejevas 60 minūšu sarunu šovs.

No 2016. gada 5. septembra „Vesti pulksten 20:00” tiks publicēts nedaudz citā formātā. Tagad programma atkal vada vienu personu. Programma satur arī komentārus no Visu Krievijas valsts televīzijas un radio apraides uzņēmuma ekonomiskajiem novērotājiem (Tatjana Remezova ir viena nedēļa, otrā nedēļā - naglas Askerzade). Turklāt no 10. septembra tika pārtraukti ikdienas izdevumi "Vesti sestdienā". Tie tika aizstāti ar parastajiem "Vesti" jautājumiem, kas ir tādas pašas prezentācijas, kā darba dienās.

No 2016. gada 10. oktobra Maskavas korespondentu ziņojumi tiek publicēti no pirmdienas līdz sestdienai kā daļa no atsevišķa "Vesti" kvartāla plkst. 11:00, 14:00 [41], 17:00 un 20:00 (līdz 29. oktobrim - arī sestdienās 7: t 40). Tādējādi šo jautājumu ilgums tika palielināts par 10-15 minūtēm. Kopš 17. oktobra, plkst. 14:00 jautājums ir tāds pats, kā plkst. 17:00, un kopš 24. oktobra rīta jautājumos ir pievienots Maskavas ziņas.

No 2016. gada 5. novembra līdz 2018. gada 14. aprīlim sestdienas plkst. 8:00 jautājums iznāca tikai uz Maskavu un Maskavas reģionu. Citos reģionos tajā laikā tika pārraidīts reģionālais Vesti. 2018. gada 21. aprīlī viņš pazuda no apraides tīkla.

2017. gada septembrī tika veikta daļēja Vesti vizuālā dizaina atjaunināšana. Tas ietekmēja programmu logotipus (“Vesti sestdienā”, “Nedēļa pilsētā”, “Vesti 20:00”) un viņu nomirst. Pirmo reizi šāds dizains tika prezentēts 2016. gada oktobrī, sākotnēji programmā "Nedēļas ziņas".

2017. gada 7. oktobrī tika slēgta programma sestdienās plkst. 14:00. Kopš 16. oktobra "Vesti 20:00" Andreja Kondrasova vietā, Igors Kozhevins, ir vadījis jautājumus, nedēļas laikā pulksten 14:00 un 17:00, piedaloties Tatjana Remezova. 5. novembris bija slēgts un svētdienās pulksten 14:00.

Kopš 2018. gada 14. maija Maria Sittel atkal ir vadījusi Vesti jautājumus. Viņa ieņēma vadošos ikdienas jautājumus.

No 2018. gada 2. jūlija līdz 2018. gada 2. septembrim Vesti jautājumi atstāja pagaidu studiju, jo galvenā studija tika atjaunota. Viņas rotājumi atkārtoja galvenās studijas dizainu, kas atšķiras tikai mazākā ekrāna un ziņu telpas trūkuma dēļ. No plkst. 11:00 Maskavas laika, 2018. gada 2. septembrī "Vesti" no modernizētās studijas. Izlaidumi no plkst. 9:00, 11:00 un 14:00, kā arī programmas austrumu reģionos (no 01:00, 3:00, 5:00, 7:00 Maskavas laiks) no 2018. gada 3. līdz 8. septembrim turpināja atstāt pagaidu studijas. No 2018. gada 9. septembra visi Vesti izdevumi tiks izlaisti jaunā studijā.

Kopš 2018. gada 15. septembra programmas “Jaunumi” jautājumi. Rīts ”programmas„ Rīta diena ”sestdienas izdevumos tiek publicēts viena izdevuma stundā un bez reģionāla komponenta.

No 2018. gada 1. oktobra kopējais nedēļas izdevumu (ieskaitot reģionālo vienību) ilgums 11:00, 14:00 un 17:00 tiek samazināts no 53 līdz 54 minūtēm.

No 2018. gada 8. oktobra izlaišana plkst. 17:00 aprobežojas ar Maskavu un Maskavas reģionu un RTR-Planeta kanālu (visi dublikāti), tā tika samazināta arī līdz 25 minūtēm. Pārējos reģionos „Vesti” tiek pārraidīti gaisā.

Pašreizējie prezentētāji Rediģēt

  • Dmitrijs Kiseljevs („Nedēļas ziņas” kopš 2012. gada [42], nakts izdevumi (“News +”) 2005. – 2006. Gadā [43] [44], dažreiz 2006. – 2008. Gadā [45], vakara jautājumi 2006. – 2008. gadus ar Maria Sittel)
  • Sergejs Briljovs („Vesti sestdienā” no 2008. gada, vakara jautājumi 2001. – 2003. Gadā, “Nedēļas ziņas” 2003. – 2007. Gadā, 2010. gads, jautājums par Krievijas Federācijas austrumu reģioniem un Krievijas-24 RIC, aizstāja Anastasiju Belaiju)
  • Ernest Mackevičs (“Ziņas pulksten 20:00” kopš 2008. gada [46], dienas jautājumi 2006. – 2008. Gadā, “News +” 2006. – 2008. Gadā [47] [48])
  • Maria Sittel (2001–2003, pēcpusdienas jautājumi, 2003–2016, vakara jautājumi, 2018. gada 9. maijs, Andrejs Kondrashovs, no 14. maija 2018. gada pulksten 14:00 un 17:00 darba dienās, sestdienās plkst. 11:00)
  • Igors Kozhevins (“Ziņas pulksten 20:00” no 2017. gada 16. oktobra, pulksten 16:00 līdz 17:00 no 2010. līdz 2017. gadam)
  • Irina Rossius (9:00 un 11:00 darba dienās, 11:00 svētdien, agrāk - televīzijas kanāla "Krievija-24" saimnieks)
  • Denis Polunchukov (9: 00-11: 00 darba dienās, 11:00 svētdienā)
  • Tatjana Remezova (ekonomiskā kolonna „Vesti pulksten 20:00”, 14:00 un 17:00 darba dienās, 11:00 sestdienā) [46]
  • Jevgeņijs Rozhovs (14:00 un 17:00 darba dienās, 11:00 sestdienā, „Vesti pulksten 20:00” brīvdienās un vasarā)
  • Nailja Askerzade (ekonomikas rubrika “Ziņas pulksten 20:00”) [46]
  • Aleksandrs Efremovs (izdevumi Krievijas austrumu reģioniem, “Vesti” plkst. 9:00 un 11:00 „RTR-Planet Europe” un “RTR-Planet CIS”, nepilnīgs grafiks un “Jaunumi” plkst. 20:00 [49]) RTR-Planet ASV »)
  • Oksana Kuvaeva ("Vesti +" (2013), jautājumi par Krievijas austrumu reģioniem un "Vesti" pulksten 20:00 [49] par "RTR-Planet USA")
  • Elena Goryaeva (jautājumi par Krievijas austrumu reģioniem un "Vesti" pulksten 20:00 [49] par "RTR-Planet USA")

Iepriekš programma tika palaista

  • Jevgeņijs Kiselyovs (1991, nakts izdevums)
  • Svetlana Sorokina (1991–1993, vakara izdevums, 1993. – 1997. G., Sestdienas vakara izdevums)
  • Aleksandrs Gurnovs (1991-1993, nakts izdevums)
  • Jurijs Rostovs (1991-1993, vakara izdevums)
  • Vladislavs Flyarkovskis (1991–1993, sestdienas vakara un nakts izdevumi, 1996. – 1997. G., Pēcpusdienas jautājumi)
  • Arina Šarapova (1991–1996, ikdienas atbrīvošana)
  • Sergejs Vozianovs (1991–1996, ikdienas izdevums 1997. – 1999. Gadā, Kultura televīzijas kanāla jautājumi)
  • Mihails Ponomarevs (1991–1999, vakara izdevums)
  • Sergejs Dorenko (1991–1992, nakts izdevums)
  • Tatjana Khudobina (1992–2000, nakts izdevums)
  • Aleksandrs Šašovs (1992-1993, nakts izdevums)
  • Anatolijs Jaroshevskis (1992-1995, dienas, tad nakts izdevums, 1997-1998. Gads - "Vesti-PRO")
  • Andrejs Pischaevs (1993) [precizēt]
  • Nikolai Svanidze (03-04.10.1993 [9], 12/31/1999, 25.04.2007.)
  • Jevgeņijs Piskunovs (1994–1996, ikdienas izdevums)
  • Aleksandrs Sapozņikovs (1994-1999, ikdienas izdevums)
  • Oļegs Alalikins (1995, rīta jautājumi, 1999-2000, vakara izdevums sadarbībā ar Olgu Kokorekinu)
  • Sergejs Dadiks (1995-1999, rīta jautājumi, 1999-2000, vakara jautājumi)
  • Jurijs Novoselovs (1995-1996, dienas jautājumi)
  • Dmitrijs Borisovs (1996-2000, nakts izdevums)
  • Aleksejs Vorobjevs (1996–1999)
  • Anastasija Dadyko (1996-1999, pēcpusdienas jautājumi, 1999-2000, vakara jautājumi)
  • Elena Goryaeva (Vykhodtseva) (1997–1999, preses apskats, 1999–2012, ikdienas jautājumi, 2004–2005, 2012, Vesti +, 2013–2016 - Vesti-Maskavas programmas vadītājs)
  • Igors Deryugins (1997, pēcpusdienas jautājumi)
  • Olga Kokorekina (1997–2000, pēcpusdienā, vēlāk - vakarā)
  • Anna Pavlova (1998–1999, pēcpusdienas jautājumi) [50]
  • Sergejs Kims (1999-2000)
  • Vladislavs Zavyovovs (1999–2003, rīta jautājums)
  • Mihails Zelensks (1999. – 2001. G., Pēcpusdienas jautājumi)
  • Anastasija Melnikova (2000–2001, ikdienas jautājumi [51], 2004–2005, reģionālie jautājumi [52])
  • Jevgeņijs Revenko (2000–2003, 2008–2012, nakts izdevumi 2000. gadā, vakara izdevumi 2000. – 2001. Gadā, „Nedēļas ziņas” 2001. – 2003. Gadā un 2008. – 2012. Gadā)
  • Vasilijs Kiknadze (2000, 2001 [53], sestdiena)
  • Mihails Antonovs (2000–2008, 2014. gads, vakara jautājumi)
  • Anna Fedotova (2000–2001) [54]
  • Anna Titova (2001–2002, vakars, vēlāk pēcpusdienas jautājumi)
  • Milena Simonova (2001–2003, rīta jautājums)
  • Viktorija Timofeeva (2001–2006, rīta jautājumi) [55]
  • Elena Martynova (2001–2008, rīta, pēcpusdienas un nakts izdevumi) [56]
  • Aleksejs Frolovs (2001–2005, pēcpusdienas jautājumi) [57]
  • Sergejs Pashkovs (2001-2002, "Vesti + detaļas", 2002-2003, "Vesti +")
  • Tatjana Aldošina (2001–2002, Vesti + detaļas)
  • Marat Kashin (2002–2006, rīta jautājumi) [58]
  • Evgenia Čirkova (2002-2003, rīta jautājums)
  • Olesja Loseva (2003–2004) [59]
  • Natālija Zabuzova (2003–2004, rīta jautājumi) [60]
  • Glebas piedzēries (2003-2004, "Jaunumi +") [61]
  • Aleksejs Kharkov (2004–2005, rīta jautājumi)
  • Irina Losik (2005–2006, rīta jautājumi) [62] [63]
  • Dmitrijs Petrovs (2005–2006, rīta jautājumi)
  • Svetlana Rodina (2006)
  • Tatjana Alexandrova (2006–2007, vakara jautājumi)
  • Aleksandrs Aleksejevs (2006–2007, rīta jautājums, 2013. gads, jautājumi Krievijas Federācijas austrumu reģioniem un RTR-Planet ASV)
  • Irina Muromtseva (2006–2007) [64]
  • Andrejs Kondrashovs (2006–2017, Vesti + 2006. – 2007. Gadā, Vesti Nedeli nepārtraukti 2007. – 2008. Gadā un 2014. – 2017. Gadā vasarā, Vesti no 8:00 2008. – 2017. , 2018. gada 9. maijs ar Maria Sittel) [46]
  • Konstantīns Semins (2007–2010, ikdienas izlaidums un „Vesti +” [65])
  • Marina Kim (2007–2013, visi laika periodi)
  • Farida Kurbangaleeva (2007–2014)
  • Aleksandrs Golubevs (iepriekš vadījis kolonnu "Vesti ekonomiki", vadīja "Vesti" 2008.-2012. Gadā, pārgāja uz "TV centru")
  • Salima Zarif (2008–2014, visi laika periodi)
  • Vasilijs Žuravlevs (2008, 2011–2014, Vesti +, jautājumi par Krievijas un Vesti austrumu reģioniem RTR-Planet ASV pulksten 20:00 un 23:00, 2008. gadā aizstāja Marina Kim)
  • Vera Serebrovskaja (2008–2009, jautājums Krievijas Federācijas austrumu reģioniem un RIC „Vesti”, aizstājot Salim Zarif un Marina Kim)
  • Igors Kamensky (2008. – 2014. G., „Vesti. Morning”, jautājumi Krievijas Federācijas austrumu reģioniem, RIK “Vesti” un “RTR-Planet USA”) [66]
  • Andrejs Litvinovs (2009-2010, rīta jautājums Krievijas austrumu reģioniem, sestdienas un dienas jautājumi 2009. gada novembrī Krievijas Eiropas daļai, nakts izdevumi REST Vesti (Krievija-24), nomainīja Anastasiju Belaiju)
  • Oļegs Tonkonogs (2009-2010, izdevumi Krievijas Federācijas austrumu reģioniem un RIC "Vesti", aizstāja Salim Zarif un Oksana Kuvaeva)
  • Anastasija Belaja (2010–2011, Vesti plkst. 11:00, 14:00 un 16:00 (Kamčatka, Vladivostoka) Krievijas austrumu reģioniem, “Vesti” plkst. 8:00 (Maskavas laiks) sestdienās Krievijas Eiropas daļai “Krievija- 1 "," Vesti "pulksten 3:00 un 5:00 (Maskavas laiks) RIC" Vesti "[67], 2011. gada augusts - decembris, ziņas pulksten 20:00 un 23:00 (Ņujorkā) kanālā" RTR- Planet ASV [68])
  • Ekaterina Grigorova (2010–2012, jautājumi Krievijas Federācijas austrumu reģioniem un RTR-Planet ASV, aizstāja Anastasia Belaya, Oksana Kuvaeva un Vasilijs Žuravleva)
  • Marina Kalinina (2013. gads, viens sestdienas izdevums, pēc tam nodots OTP)
  • Jevgeņijs Popovs (2013–2017, “Vesti 23:00”, “Vesti 20:00” vasaras un ziemas brīvdienās) [69]
  • Inga Yumasheva (2014. – 2016. G., “Vesti. Morning” Krievijas Federācijas Eiropas daļai, Rietumu, Centrāleiropas un ASV), jautājumi Krievijas Federācijas austrumu reģioniem un “RTR-Planet of the USA”)
  • Olga Mescheryakova (no 2014. līdz 2016. gadam, dienas jautājumi) [70] [71]
  • Nikolajs Zusiks (2014–2016, visi laika periodi, izņemot „Vesti 20:00” ETR, Sibīrijai un Urāliem), tad vada “Vesti-Maskava”)
  • Marina Gubina (2014. – 2015. G., Jautājumi Krievijas Federācijas austrumu reģioniem un „Vesti 20:00” un 23:00 “RTR-Planet USA”)
  • Nikolajs Dolgachevs (no 2015. līdz 2016. gadam, dienas jautājumi kļuva par Kaļiņingradas GTRK direktoru)

  • Anna Sobko (1997—2001)
  • Catherine Reshetilova (2001–2009)
  • Elena Kovrigina (2002-2009)
  • Natālija Zotova (2010–2014) [72]
  • Elena Utkina (2013—2014)
  • Violet Grishina (2014—2016)

Korespondenti un operatori Rediģēt

  • Anton Voloshin (skaņu inženieris, nomira 2014. gada jūnijā, strādāja programmā 2013. – 2014. Gadā) [74]
  • Igors Halperins (operators, nomira 2016. gada jūnijā)
  • Jevgeņijs Golubs (nomira 2003. gada maija negadījumā, strādāja Ziemeļosetijā un Rostovā-Donā) [75]
  • Andrejs Dementjevs (nomira 2018. gada jūnijā, programmā strādāja 1997. – 2000. Gadā Izraēlā) [76]
  • Оксана Зеленко (погибла в ДТП в марте 2005 года, в 2002—2003 годах работала в Красноярске) [77]
  • Роман Кармен (первый оператор РТР и «Вестей», скончался в октябре 2013 года) [78]
  • Игорь Корнелюк (погиб в июне 2014 года, работал в программе в 2013—2014 годах) [74]
  • Александр Котыга (погиб в ДТП в ноябре 2004 года) [79]
  • Елена Курляндцева (скончалась в мае 2005 года, работала в программе в 2003—2004 годах) [80]
  • Евгений Лагранж (оператор, погиб в марте 2013 года, работал в программе в 2001—2013 годах) [81]
  • Якуб Манкиев (корреспондент в Ингушетии, убит в апреле 2013 года, работал в программе в 2000—2002 годах)
  • Андрей Назаренко (оператор, погиб в июле 2016 года, работал в программе в 2010—2016 годах) [82]
  • Юлианна Находкина (погибла в мае 2003 года после крушения вертолёта, работала в программе в 2001—2002 годах) [83]
  • Вадим Симоненко (скончался в феврале 2005 года, в 1992—2004 годах работал в Курской области) [84]
  • Юрий Сосницкий (оператор, работал в программе в 1990-х годах)
  • Sergejs Torčinskis (nomira 2015. gada decembrī, strādāja programmā 1991-1994) [85] [86]
  • Vitālijs Trubetskojs (nomira 2013. gada septembrī, programmā strādāja 2000. – 2011. Gadā [87]) [88]

23:00, 23:30, 0:00, 0:30, 1:00, 1:30, 2:00, 2:30, 3:00, 3:30, 4:00, 4:30, 5:00, 5:30, 6:00, 6:30, 7:00, 7:30, 8:00, 8:30 (ierakstot dublikātus 2, 3 un 4 kanāls "Krievija-1" dubultojas Āzija un NVS kanāls "RTR-Planet")
12:00, 12:30, 13:00, 13:30, 14:00, 14:30, 15:00, 15:30 (ierakstā par divkāršu Amerikas Savienotās Valstis kanāls "RTR-Planet")

23:00, 0:00, 1:00, 2:00, 3:00, 4:00, 5:00, 6:00, 7:00, 8:00 (ierakstot dublikātus 2, 3 un 4 kanāls "Krievija-1" dubultojas Āzija un NVS kanāls "RTR-Planet")
12:00, 13:00, 14:00, 15:00 (ierakstā par divkāršu Amerikas Savienotās Valstis kanāls "RTR-Planet")

3:00 (dzīvot dublikātam 1 kanāls "Krievija-1", dubultā Amerikas Savienotās Valstis kanāls "RTR-Planet" (no otrdienas līdz piektdienai vasarā), dubultā ierakstā 2 kanāls "Krievija-1")
4:00 (ierakstā par divkāršu Amerikas Savienotās Valstis kanāls "RTR-Planet" no otrdienas līdz piektdienai ziemā)
5:00 (dzīvot dublikātam 3 kanāls "Russia-1" ierakstā par dubultu 2 kanāls "Krievija-1")
6:00 (ierakstā par divkāršu 1 kanāls "Krievija-1" un dubultā Āzija kanāls "RTR-Planet")
7:00 (dzīvot dublikātam 3 kanāls "Russia-1" ierakstā par dubultu 4 kanāls "Krievija-1")
8:00 (ierakstā par divkāršu 2 kanāls "Krievija-1" un dubultā Āzija kanāls "RTR-Planet")
9:00 (ierakstot dublikātus 1 un 4 kanāls "Krievija-1")

10:00 (ierakstā par divkāršu 3 kanāls "Krievija-1")
11:00 (ierakstā par divkāršu 2 kanāls "Krievija-1" un dubultā Āzija kanāls "RTR-Planet")

12:00 (ierakstot dublikātus 1 un 4 kanāls "Krievija-1")
13:00 (ierakstā par divkāršu 3 kanāls "Krievija-1")

15:00 (ierakstā par divkāršu 4 kanāls "Krievija-1")

Tatjana Remezova (dažreiz)

17:00 (ierakstā par divkāršu Āzija kanāls "RTR-Planet")
18:00 (ierakstā par divkāršu 4 kanāls "Krievija-1")
20:00 (dzīvot dublikātam M kanāls "Krievija-1" dubultojas Eiropā, NVS un Amerikas Savienotās Valstis kanāls "RTR-Planet")

14:00 (ierakstā par divkāršu 2 kanāls "Krievija-1")
16:00 (ierakstā par divkāršu 3 kanāls "Krievija-1")
17:00 (ierakstā par divkāršu Āzija kanāls "RTR-Planet")
18:00 (ierakstā par divkāršu 4 kanāls "Krievija-1")
20:00 (dzīvot dublikātam M kanāls "Krievija-1" dubultojas Eiropā, NVS un Amerikas Savienotās Valstis kanāls "RTR-Planet")
23:00 (ierakstot kanālā Krievija-24 - paplašināts pārskats)
3:00 svētdiena Amerikas Savienotās Valstis kanāls "RTR-Planet")

14:00 (ierakstā par divkāršu 2 kanāls "Krievija-1")
16:00 (ierakstā par divkāršu 3 kanāls "Krievija-1")
17:00 (ierakstā par divkāršu Āzija kanāls "RTR-Planet")
18:00 (ierakstā par divkāršu 4 kanāls "Krievija-1")
20:00 (dzīvot dublikātam M kanāls "Krievija-1" dubultojas Eiropā, NVS un Amerikas Savienotās Valstis kanāls "RTR-Planet")
23:00 (ierakstā kanālā "Krievija-24")
3:00 Pirmdiena (ierakstot divreiz Amerikas Savienotās Valstis kanāls "RTR-Planet")

Ziņas - Kultūras rediģēšana

No 1997. gada 3. novembra līdz 2001. gada 5. oktobrim [91] un no 2002. gada 26. augusta līdz 2003. gada 23. maijam programma tika pārraidīta arī Kultura TV kanālā darba dienās no vairākas reizes dienā (1997. – 1999. Gadā) [92] uz vienu jautājumu (no 2000. līdz 2001. gadam un 2002. – 2003. gadam) [93], samazināta veidā, un ar citiem prezentācijas dalībniekiem. Laikā no 1997. līdz 1999. gadam un 2000. – 2001. Gadam izdevumi tika izdoti ar ekrānsaudzētāju, kas ir līdzīgs RTR, 1999. – 2000. Gadā ar nosaukumu “Ziņas par Kultura kanālu”, 2002. – 2003. Gadā - ar nosaukumu “Jaunumi - kultūra” [94 ] [95]. No 1997. gada novembra līdz 2001. gada oktobrim drukātajās programmās tika paziņots kā "News" [96].

Ziņas + Rediģēt

Pēdējais jautājums. Tā tika publicēta no 2002. gada 18. novembra līdz 2013. gada 22. augustam darba dienās, mainīgā grafikā - sākotnēji plkst. 23:00, vēlāk 0:00 [38], tās pastāvēšanas beigās - apmēram 1:30. Sākotnēji (līdz 2003. gada 10. jūnijam [97]) programma tika izlaista sarunu šovs formātā - ar vadītāju Sergeju Pashkovu [98]. Kopš 2003. gada 11. augusta [99] ir kļuvis par pārskatu par interesantiem dienas notikumiem pasaulē [100] pasaulē, valstī un tās reģionos. Programmu dažādos laikos vadīja Glebs Pyanyks, Elena Vykhodtseva, Dmitrijs Kiselevs, Ernests Mackevičs [101], Andrejs Kondrashovs [102], Konstantīns Semins, Salima Zarifs, Tatjana Remezova, Elena Martynova, Maria Sittel, Aleksandrs Golubevs, Marina Kim, Igors Kogevins, Farida Kurbangaleeva, Oksana Kuvaeva, Vasilijs Žuravļevs, Vera Tarasova, Eldar Basilia, Igors Kamensky un citi.

Maskavā un Maskavas reģionā atbrīvo no Maskavas Vesti studijas, citos reģionos - vietējā GTRK sagatavotie jautājumi. Kopš 2010. gada programmā ir bijusi vecā stila izdevumu kategorija (2001. gada septembra paraugs), bet prognoze ir tikai Krievijas Eiropas daļai.

Programma tika pārraidīta uz Centrālo Āziju no galvenās studijas, un to vadīja Igors Kogevins, Salima Zarif, Marina Kim, Andrejs Kondrashovs un citi. Ja ASV izlaidums tika pārraidīts agrāk nekā Eiropas versija, tad tas aizgāja no galvenā Vesti studijas. Reģioniem bija sava Vesti + versija - visas Krievijas, starptautiskās un reģionālās ziņas, ko sagatavoja vietējais GTRK. Bet Tulā un Orelā tika pārraidīta programmas Rietumeiropas (tas ir, “RTR-Planet”) versija.

No 2013. gada 26. augusta šis jautājums tiek atcelts, jo pirmais izdevums ar tās prezentācijām sākas pulksten 03:00 (Double-1 un RTR-Planet USA).

Svins pulksten 11:00 Rediģēt

Ziņas pulksten 23:00 - Autora galīgā programma, kas tika izvadīta dažādos laikos TV-TV, RTR-Planeta, Krievijas HD un Krievijas-24 televīzijas kanālos.

2013. gada 22. augustā Oksana Kuvaeva veica jaunāko Vesti + programmas laidienu, ko raidīja Maskavas un Eiropas televīzijas kanālu kanāli. No Amerikas Savienotajām Valstīm ieradās Visu Krievijas Valsts televīzijas un radio apraides uzņēmuma biroja vadītājs Jevgeņijs Popovs. Tieši šoreiz parādījās ideja par jaunas programmas izveidi. Pirmās epizodes tika pārraidītas RTR-Planet (ASV). Pēc prakses programma tika pārraidīta 2013. gada 17. oktobrī Krievijas-24 kanālā Maskavas laikā 23:00.

No 2014. gada 24. februāra līdz 13. martam programma tika pārraidīta Krievijas-1 kanālā ar 10 minūšu laiku.

Kopš 2014. gada 24. februāra programma atkal tiek izlaista Krievijas-24 kanālā ar laika posmu no 40 līdz 50 minūtēm. Programmas īpašās programmas tiek izlaistas Krievijas-24 kanālā plkst. 21:00 ar 3 stundu laiku.

Kopš 2014. gada jūlija programmu vadīja arī VGTRK korespondents Maxim Kiselyov. No 2014. gada oktobra līdz 2015. gada martam programma tika izdota divos eksemplāros 02:00 MSK ar grozījumu Greenwich.

Ziemeļamerikā, Planeta RTR kanālā, programma iznāca kā regulāra Vesti atbrīvošana no galvenās studijas, dublikāta izlaišanas raidījums Krievijas austrumu reģionos. Prezidenti bija Aleksandrs Efremovs (no 2014. gada 15. decembra līdz 2015. gada 30. janvārim un no 24. februāra līdz 2015. gada februārim) un Oksana Kuvaeva (no 2011. gada 5. septembra līdz 2015. gadam). Programma sākas plkst. 23:00 EST (6:00 MSK (vasarā), 7:00 MSK (ziemā)).

2016. gada 28. jūnijā šai Vesti versijai tika piešķirta TEFI balva kā “Labākā informācijas programma” [103].

No 2017. gada 2. februāra Maxim Kiselyov sāka nomainīt gaisu ar savu bijušo kolēģi Pirmajā kanālā, Antonu Stepanenko. Kopš tā paša gada marta programmas vadītājs ir Stanislav Natanzon. Sākotnēji viņš aizvietoja līderus komandējuma vai atvaļinājuma gadījumā, un pēc tam nepārtraukti sāka vadīt programmu, nevis Maxim Kiselev.

Lai vadītu sestdienā Rediģēt

Sestdienās. Sagatavojusi VGTRK Informācijas programmu direkcija. Sākotnēji vēdināts pulksten 23:00. No 1991. līdz 1993. gadam programmu vadīja Vladislavs Flyarkovskis, no 1993. līdz 1997. gadam Svetlana Sorokina vadīja no 1997. līdz 2000. gadam - Nelli Petkova, no 2000. līdz 2001. gadam - Vasilija Kiknadze. 2001. gada jūnijā programma tika slēgta.

2008. gada 6. septembrī programma atkal gāja uz priekšu ar Sergeju Brilevi pulksten 14:00, vēlāk 20:00 [104] ar 1 stundu. 2008. – 2016. Gadā programma tika pārraidīta uz tiešās apraides principu: katra programmas izlaišana (11:00, 14:00 un 20:00) tika pārraidīta tiešraidē visām Krievijas laika zonām (vai dublikātiem - Krievijas-1 TV kanālu izplatīšanas zonām) ). Galvenā uzņēmēja darba brauciena gadījumā vada galvenās Vesti prezentācijas.

Kopš 2008. gada rudens pastāv programma, kas satur rubrikas, īpašus ziņojumus un intervijas. Programma tiek rādīta arī TV-kanālā „Krievija-24” plkst. 23:00 plašākā formā „politiskajiem gardēžiem” [105].

Sākot ar 2016. gada 10. septembri, programma būs pieejama tikai 20:00 un 23:00. Arī studijā parādījās skārienekrāns.

Ziņas par nedēļu Rediģēt

Izdoti svētdienās no 2001. gada 16. septembra. Tas ir visu nedēļas notikumu apkopojums. Visā programmas vēsturē līderi ir mainījušies vairākas reizes. No 2001. gada 16. septembra līdz 2003. gada 13. jūlijam moderators bija Jevgeņijs Revenko [106]. No 2003. gada 31. augusta līdz 2007. gada 11. februārim tika īstenota programma Sergejs Briljovs. No 2007. gada 18. februāra līdz 2008. gada 13. jūlijam tika īstenota programma Andrejs Kondrashovs [107]. No 2008. gada 7. septembra līdz 2012. gada 8. jūlijam tika īstenota programma atkalJevgeņijs Revenko [108]. No 2012. gada 9. septembra vadošais Dmitrijs Kiselevs [109] .

Līdz 2013.gadam, ieskaitot vasaras brīvdienas, „Nedēļas ziņas” vietā iznāca parastā „Vesti” programmas izlaišana. Kopš 2014. gada marta, runājot par vasaras brīvdienām vai brīvdienām, bez prezentanta Dmitrija Kiselyova, svētdienās tiek publicēts programmas “Vesti pulksten 20:00” jautājums nedēļas kopsavilkuma formā [110].

Lai vadītu Detaļas Rediģēt

Tas tika publicēts no 1994. gada 10. janvāra līdz 2006. gada 23. maijam (ar pārtraukumiem). Programmas saimnieki bija Sergejs Dorenko, Nikolajs Svanidze [111], Vladislavs Flyarkovskis [112], Dmitrijs Jakušins [9] (1990. g.), Sergejs Pashkovs [113], Tatjana Aldoshina, Andrejs Bystritsky [114], Dmitrijs Kiselevs [115], Ernest Mackevičius [116], Dmitrijs Dibrovs [117], Sergejs Briljevs (visi 2000.gads) un citi. Līdz 2001. gada rudenim programma tika saukta par Detaļu, bet pēc tam, kad Vesti jautājums tika apvienots plkst. 17:00 (tika izlaists pirms 11. oktobra) un plkst. 23:00 ar šo programmu, tika saņemts jauns nosaukums. Detaļas ”[118].

Lai vadītu Duty Part Edit

Programmas „Jaunumi” pirmā izlaišana. Nodokļu vienība "parādījās televīzijas kanālā" Krievija "2002. gada 1. jūlijā. Jau ilgu laiku programma katru nedēļu ilga 4 līdz 5 jautājumus: pirmais iznāca no rīta, pēdējais - apmēram 4-5 no rīta, pirms kanāls tika atsākts [119]. Sestdien līdz 2014. gadam pēdējais izdevums tika izlaists plkst. 2014. – 2016. Gadā darba dienās 14:50 tika izlaists tikai viens jautājums. Pašlaik programma tiek izlaista Krievijas-24 TV kanālā: standarta jautājumi darba dienās plkst. 15:05, 17:30 un 21:30, pēdējais izlaidums sestdienās plkst. 18:30. Prezidenti - Tatjana Petrova, Dmitrijs Smirnovs. Līdzīga programma pastāvēja jau kopš 1997. gada, bet to sauca par „darba vienību”, un to izstrādāja Krievijas Federācijas Iekšlietu ministrijas un Teleproject CJSC kopīgie redaktori.

Lai vadītu Vietējais laiks Rediģēt

Ir kopš 2001. gada. Vietējā GTRK (VGTRK plašsaziņas līdzekļu filiāles) reģionālie ziņojumi presei. Tās tiek izliktas darba dienās no 5:00 līdz 21:00: bloki „Jaunumi” ietvaros. Rīts "(stundas 7. un 35. minūtē no 5:00 līdz 9:00), trīs dienas jautājumi - plkst. 11:25, 14:25 (republikās reģionālajā valodā) un 17:00 vakara gala izlaidumā - 20:45. Nedēļas nogales grafiks: ikdienas izlaišana - plkst. 11:20, pēdējā svētdienas izlaide (Maskavā tiek saukta par “Nedēļu pilsētā”, citos reģionos - “Vietējais laiks. Svētdiena”) - plkst.

Aptuveni no 2002. līdz 2008. gadam Vesti atbrīvošanas beigās, plkst. 20.00, galvaspilsētas līderis uz īsu laiku deva vārdu kādam no vadošajiem reģionālajiem Vesti (ieskaitot Vesti-Maskavu), un Piešķirtā laika 30 sekunžu laikā īsi jānorāda, kāda būs jūsu reģiona auditorija detalizēti ziņojot [120]. Nedaudz vēlāk šī procedūra sākās jautājumos plkst. 11:00, kas parādījās austrumu reģionos kā vakara izlaide.

Lai vadītu Ekonomika Rediģēt

No 2005. gada novembra līdz 2012. gada beigām programmas izlaidumu ietvaros plkst. Ekonomika ”, kuru prezentācijas pārstāvēja tajā pašā informācijas studijā. Alexander Kareevsky, Nina Romanova, Aleksandrs Golubevs, Ekaterina Grinčevskaja, Tatjana Remezova [121], Oļegs Obukovs, Anna Lazareva, Svetlana Stolbunets un citi bija vadošie laiki.

News - Sports Edit

Tas tika publicēts no 1991. gada 13. maija līdz 2013. gada 2. jūnijam. Sākotnēji programma bija ekspozīcija pēc sociālpolitiskās informācijas bloka pēc Vesti pēcpusdienas un vakara izdevumiem, gan ar komentētāja, gan ar studijas prezentāciju. No 2002. gada 2. septembra līdz 2003. gada 7. augustam tā tika izlaista kā neatkarīga programma kanālā “Krievija” pēcpusdienā un vakara gaisā [122]. Izdevumus vadīja Nikolajs Popovs, Vladimirs Ivanitsks, Dmitrijs Anisimovs, Sergejs Anisimovs, Oļegs Zholobovs (1990. g.), Ekaterina Konovalova [123], Antons Sergejevs, Anton Zaitsev [124], Dmitrijs Gubernjevs un Igors Budnikovs (2000) 122].

2003. gada jūnijā pēc tam, kad tika uzsākts saistītais televīzijas kanāls Sport, programma kļuva par kanāla galveno ziņu programmu. Tajā pašā laikā programmā piedalījās arī jauni prezentētāji - Maxim Demkov, Olga Vasyukova, Yana Batyrshina, Pavel Cheremisin un citi. Vēlāk viņus pievienoja Aleksandrs Kuzmaks, Daria Molchanova, Daria Lavrova, Denis Stoykov. Programma tika pārraidīta tiešraidē sporta TV kanālā un pēc tam uz Krieviju-2 (5-6, vēlāk 4-5 izdevumi dienā). 12 stundu jautājumi iznāca ar subtitriem braukšanas līnijas veidā, pārējos jautājumos tika ziņots par jaunākajiem sporta rezultātiem (sākot no 2010. gada). Tāpat kā lielākajā daļā Krievijas-2 TV kanālu, tam nebija pastāvīga vēdināšanas laika. Parasti programma norisinājās no plkst. 6:45 līdz 5:00, 9:00, 12:00, no plkst. 16:00 līdz 19:00, ap plkst. Līdz 2010. gadam programma tika izlaista arī Krievijas-1 kanālā kā rubrika Vesti programmā, bet samazinātajā formā (3-5 minūtes) un tikai izlaidei pulksten 11:00 prezentētāja balss bija tikai aiz ainas. Līdz 2013. gadam tas tika pārraidīts Krievijas austrumu reģionos no pulksten 3:00 līdz 10:00 Maskavas laikā.

2013. gada 3. jūnijā programma tika slēgta. Tā vietā tā iznāca programmu "Lielais sporta veids" ar tādu pašu apraides grafiku, bet ar ilgāku laiku un citu formātu. No 2014. gada 18. augusta līdz 2015. gada augustam programma tika pārraidīta televīzijas kanālā „Sports” (izlaidumus sagatavoja kolēģi no TV kanāla „Krievija-24”). Programmai bija arī pieteikums “Details” - intervija ar Andreju Šlyapnikovu ar sporta zvaigznēm.

Lai vadītu Nospiediet Rediģēt

Tas tika publicēts no 1996. līdz 2000. gadam (?) Gads, sākotnēji - zem virsraksta un virsraksta "Ziņas no laikrakstu lapām". Rubriku iepazīstināja tās prezentācijas vienā un tajā pašā informācijas studijā, vietā, kur atrodas galvenais vadītājs. Tā bija laikrakstu virsrakstu un Krievijas periodisko izdevumu interesantu rakstu pārskats par dienas pēdējo daļu, ziņojumi no žurnālistiem, sinhronizētiem žurnālistiem un laikrakstu redaktoriem.

No 2006. līdz 2009. gadam tas tika izlaists kā atsevišķa programma Vesti informācijas kanālā ar preses vadītāju Andreju Jegorshevu, kas pazīstama programmā Press Express [127].

Svins pulksten 20:00 Rediģēt

No 2014.gada 8.septembra darba laiks 20:00 tiek izdots kā darba programma kā atsevišķa programma. Tas parādās Krievijas, Sibīrijas un Urālu Eiropas teritorijā uz kanāla "Krievija-1", un kanālā "RTR-Planeta" tiek izlaista visām kanāla versijām. Tālajos Austrumos programma "Uzvedība 20:00" kā atsevišķa programma nenonāk gaisā. Brīvdienās vai vasaras brīvdienās programmās "Vesti sestdien" un "Vesti nedēļas" notiek arī sestdienās un svētdienās (nedēļas pēdējā izlaiduma formā).

Galvenā redaktora vietniece

  • Nelli Petkova (1996-1998)
  • Sergejs Kurokhtins (1999–2000)

Liela mēroga ārkārtas situācijās ārkārtas programmas tiek izlaistas bez fiksēta laika un ilgst no dažām minūtēm līdz dažām stundām.

  • 1993. gada 3. oktobra naktī, kad tika atvienoti visi televīzijas uzņēmumi, kas pārraida no Ostankino, RTR un Vesti, kā arī Pēterburgas televīzijas, tie kļuva par vienīgajiem televīzijas kanāliem, kas palika gaisā. No rezervācijas studijas Yamskoye Pole "Vesti" ziņoja par šīs nakts notikumu gaitu. Gaisa vadīja Svetlana Sorokina (01:00, 04:15), Nikolajs Svanidze (21:00), Valērijs Vinogradovs (20:00, 23:05: regulāri jautājumi).
  • 1993.gada 4.oktobrī tika pārraidīti Vesti ārkārtas jautājumi, kas tika pārraidīti 06:10 (vadīja Mihails Ponomarevs), 08:00 (Svetlana Sorokina), 14:20 (Valērijs Vinogradovs, kurā CNN tika pārraidīts tiešā veidā uzbrūkot Augstākās Padomes ēkai). RF).
  • Laikā, kad 2000. gada augustā notika zemūdenes K-141 "Kursk" avārija, tika izstādīti "Vesti" īpašie jautājumi. Jautājumu laikā Arkādijs Mamontovs, programmas korespondents uz kreisera Pētera Lielā, stāstīja skatītājiem par jaunākajām ziņām saistībā ar šo traģēdiju. RTR apkalpe bija vienīgā, kas bija atļauta uz kreisera [135] [136]. Prezidenti bija Anastasia Melnikova [137], Mihails Zelensks, Mihails Antonovs.
  • Ugunsgrēka laikā Ostankino tornī 2000. gada 27. augustā kanālā regulāri parādījās speciāli ziņojumi ar tiešiem ieslēgumiem. Pirms raidīšanas pārtraukuma Maskavā un Maskavas reģionā, kanāls spēja pārraidīt jautājumus pulksten 17:00 un 18:00, pārtraucot raidījumus no pasaules čempionāta Formula 1 klasē [138]. Prezentētājs bija Mihails Antonovs.
  • 2001. gada 13. aprīlī Pāvila Borodina atbrīvošanas dienā notika īpašs Vesti izdevums. Prezentētājs bija Jevgeņijs Revenko [139].
  • 2001. gada 11. septembrī teroristu uzbrukuma Amerikas Savienotajās Valstīs dienā tika publicēti ziņojumi, kas pilnībā veltīti šai situācijai, un nakts gaisā ar RTR logotipu tika pārraidīta eksperimentālā raidījuma EuroNews kanāls ar krievu tulkojumu. Prezidenti bija Sergejs Briljovs, Mihails Antonovs, Anna Titova, Evgēnijs Revenko [140] [141].
  • 2001. gada 22. septembrī tika izlaists īpašs Vesti izdevums, kas stāstīja par drošības spēku līderiem Sočos ar prezidentu un par ASV militārās grupas izveidi Āzijā. Prezentētājs bija Mihails Antonovs.
  • 2001. gada 27. oktobrī tika izdots īpašs Vesti izdevums, kas veltīts Kurskas zemūdenes celšanai. Preses vadītājs bija Sergejs Brilevs.
  • 2002. gada 23.-26. Oktobrī, kad tika uzņemti ķīlnieki teātra centrā Dubrovkā, tika izlaisti „Vesti” īpašie izdevumi ar pārtraukumiem citās satura programmās vai bez pārtraukumiem. Prezidenti bija Sergejs Briljovs, Aleksejs Frolovs, Elena Vykhodtseva, Maria Sittel, Jevgenijs Revenko [142] [143].
  • Karadarbības uzliesmojuma laikā Irākā (2003. gada marta vidū) ziņu izlaidumi izrādījās arī stundas un diennakts laikā no agra rīta uz nakti [144]. Programmas korespondents Aleksandrs Minakovs [145] [146] [147] bija pirmais, kas runāja par karadarbības sākumu Irākā.
  • 2003. gada 30. un 31. maijā NVS valstu un Krievijas-ES augstākā līmeņa sanāksmēs programma iznāca no lauka studijas, kas uzcelta uz Zayachy salu Sanktpēterburgā. Выпуски имели название «Вести-Нева» [148] . Ведущим вечерних выпусков был Михаил Антонов.
    • Выпуски из выездной студии на Заячьем острове также выходили во время 32-ого саммита «Большой восьмёрки». Всего в таком формате вышло три программы продолжительностью 20 минут. Первые два выпуска вышли 14 и 15 июля 2006 года в 23:00, третий — 16 июля в 17:00. Ведущим был Андрей Кондрашов [149] .
  • 29 июня 2003 года вышел специальный выпуск программы, в котором сообщалось о военно-морских учениях в Балтийском море и о встрече президентов России и Польши в городе Балтийске в рамках данного мероприятия. Выпуск провёл Михаил Антонов.
  • В день обрушения крыши в аквапарке «Трансвааль-парк» 14 февраля 2004 года в 23:00 вышел специальный выпуск «Вестей» [150] .
  • Čečenijas Republikas prezidenta Akhmāta Kadirova nāves dienā 2004. gada 9. maijā tika pārraidītas arī īpašas ziņu pārraides [151].
  • Terorisma akta laikā Beslānā, sākot no 1. septembra plkst. 14.00, ik dienas tika izdotas ikdienas ziņas (1. septembris - 3. septembris). Pirmā informācija par incidentu tika iegūta no plkst. 14:00 no ziņojuma, ko sagatavojis Margarita Simonyan, programmas korespondents Krasnodārā [145] [152] [153]. Jautājumus veica Elena Martynova, Mihails Antonovs, Maria Sittel un citi.
  • Krievijas Federācijas prezidenta ikgadējā ziņojuma dienā 2005. gada 25. aprīlī tika izlaists 5 minūšu Vesti īpašais izdevums ar vadītāju Mihailu Antonovu: tajā gadā Krievijas televīzijas kanāls bija vienīgais, kurš saņēma tiesības pilnībā pārraidīt Krievijas prezidenta ikgadējo vēstījumu: salīdzinājumam: „Pirmkārt TVC parādīja tikai saīsinātu versiju, atgriežoties pie iepriekš plānotā raidījuma grafika, un NTV ziņu izlaidumā aprobežojās tikai ar nelielu ziņojumu [154].
  • Tu-154 avārijas dienā pie Donetskas, 2006. gada 22. augustā plkst. 18:00 tika izlaists īpašs Vesti izdevums. Preses vadītājs bija Andrejs Kondrashovs.
  • 2007. gada 10. februārī pilnā Putina Minhenes runas versija tika pārraidīta no 19:30 līdz 20:20 kā daļa no programmas laika [155].
  • Neatstiprināta režīma jautājumi tika publicēti pirmās Krievijas prezidenta Borisa Jeļcina [156] un Maskavas un visas Krievijas patriarha Alekseja II (2008. gada 9. decembris) apbedīšanas laikā [157]
    • 2007. gada 25. aprīlī atvadu ceremonija un Jeļcina bēres tika pārraidītas programmas programmas laikā no plkst. 15:15 līdz plkst. 17:00, vadīja Maria Sittel un Nikolai Svanidze, tad Ernest Mackevičs to aizstāja. Toreiz Rossiya bija vienīgais televīzijas kanāls, kas filmēja atvadu ceremoniju pirmajam Krievijas Federācijas prezidentam Boriss Jeļcinam (pārējie TV kanāli paralēli dublēja savu attēlu - First Channel, NTV, TVC, Fifth Channel, Vesti).
    • 2008.gada 9.decembrī, kā daļa no laika programmas, patriarha Alekseja II bēru pārraidei bija pievienoti arī paskaidrojoši komentāri auditorijai, sākās plkst. 8:00 un beidzās aptuveni 14:50 [158]. Krievijas Pareizticīgā baznīca lūdza televīzijas kanālus pārraidīt bez apbedīšanas, un raidījums tika pārtraukts ētisku apsvērumu dēļ [158]. Šādā gadījumā attēlu dublēja tikai 2 TV kanāli: “First Channel” un “Vesti” [159].
  • 2007. gada 17. maijā no plkst. 9.00 notika īpašs Vesti izdevums, kas veltīts Krievijas Pareizticīgās Baznīcas un ROCOR apvienošanai un pirmajam kopīgajam dievkalpojuma dienestam. Prezentētājs bija Mihails Antonovs.
  • Dienvidosetijas karadarbības dienās 2008. gada augustā parādījās arī īpašas ziņas no dažām minūtēm līdz stundai [160]. Šos jautājumus vadīja Elena Vykhodtseva, Konstantīns Semins, Ernests Mackevičs un Andrejs Kondrashovs.
  • 2009. gada 17. janvārī plkst. 18:17 tika demonstrēts īpašs Vesti izdevums ar pilnīgu tiešo raidījumu Maskavas starptautiskajā konferencē par Krievijas gāzes piegādi Eiropai, piedaloties prezidentam Dmitrijam Medvedevam [161]. Preses vadītājs bija Sergejs Brilevs.
  • 2009. gada 2. aprīlī plkst. 10:50 Vesti īpašais izdevums tika izlaists ar Krievijas prezidenta preses konferenci G20 augstākā līmeņa sanāksmē Londonā. Preses vadītājs bija Konstantīns Semins.
  • 2010. gada 29. martā Maskavas metro sprādziena dienā tika parādīts tikai viens īpašs jautājums, kas tika ievietots apraides tīklā plkst. 13.30 [162]. Agrāk pirmā informācija par teroristu aktu tika īsumā paziņota plānotajā izlaišanas dienā plkst. 11:00 [163]. Tā rezultātā televīzijas kanālā kritās kritikas un apsūdzības par tās informācijas dienesta nespēju darboties [162].
  • Smolenskas tuvumā notikušās katastrofas un Polijas prezidenta Lech Kaczynski (2010. gada 10. aprīļa) nāves laikā dienas laikā tika pārraidītas īpašas Vesti problēmas. Pirmais jautājums tika izlaists pēc plkst. 14:00. Tad traģēdijas īpašie jautājumi notika plkst. 16:55, 17:55, 0:00 [164].
  • 2011. gada 24. janvārī, dienā, kad notika teroristu uzbrukums Domodedovas lidostā, 6:05 un 23:00 tika parādīti tikai divi Vesti īpašie jautājumi [165]. Tā rezultātā televīzijas kanālā kritās kritikas un apsūdzības par informācijas dienesta nespēju darboties [166].
  • 2012.gada 7.jūlijā plūdu dienā Krišmā atklājās īpašs izdevums “Vesti sestdien” par šo incidentu [167]. 2012. gada 15. jūlijā, plkst. 23:00, tika izdots īpašs “Vesti” izdevums ar ziņojumiem par prezidenta vizīti pilsētā, kuru skāra plūdi nedēļā agrāk [168].
  • 2013. gada 15. februārī plkst. 23.20, īpašs "Vesti" izdevums tika izdots ar tiešo raidījumu no NASA saistībā ar asteroīda pieeju, 2012. gada koda nosaukumu DA14. Preses vadītājs bija Andrejs Kondrashovs.
  • Saistībā ar Ukrainas politisko krīzi 2014. gada februāra beigās 23:00 ar Jevgeņiju Popovu bija jautājumi par „Vesti”.
  • Saistībā ar bruņoto konfliktu Ukrainā 2014. gadā daži „Vesti” jautājumi pulksten 20:00 notika ar ievērojami lielāku laiku (līdz 2 stundām) [169]. Sākotnēji šādi jautājumi nonāca divās daļās ar pārtraukumu programmā „Labā nakts, bērni!” [170], tad vienā blokā, tādējādi sākot pēc izejošās sērijas 20-30 minūtes.
  • 2014. gada 18. martā plkst. 14:50 tika demonstrēts īpašs programmas izdevums ar tiešu raidījumu par Krievijas Federācijas prezidenta neplānoto aicinājumu no Kremļa Sv. Džordža halles - Vladimira Putina Krimas runas [171]. Pārraidi vadīja Andrejs Kondrashovs.
  • 2014. gada 17. jūlijā lidmašīnas avārijas dienā Ukrainā plkst. 23:00 notika īpašs Vesti [172] izdevums. Preses vadītājs bija Jevgeņijs Popovs.
  • 2015. gada 6. februārī plkst. 23:31 tika izdots īpašs Vesti izdevums, kurā tika paziņoti Merkel, Hollande un Putina sarunu rezultāti par Ukrainu Maskavā [173]. Svins bija Ernest Mackevicius.
  • 2015. gada 11. februārī plkst. 10:13 Vesti sešu minūšu īpašais izdevums tika izlaists ar korespondentes Olgas Skabajevas tiešraidi [174]. Tēma: "Norman Four" sanāksme Minskā: Merkele, Holande, Putins un Porošenko. Laikposmā no 23:00 līdz 5:00 tajā pašā tematā bija vēl četri īpaši jautājumi, no kuriem pēdējais sākās plkst. 3:00 un beidzās Maskavas laikā plkst. Visus īpašos jautājumus vadīja Ernests Mackevičs. No 23:30 līdz 3:00 programma „Īpašais korespondents” devās gaisā ar Jevgeņiju Popovu. 0:30 un 1:30 programmu pārtrauca "Vesti" atbrīvošana. Plkst. 5:00 televīzijas kanāls turpināja lidot saskaņā ar plānoto TV programmu.
  • Krievijas lidmašīnas avārijas dienā Ēģiptē 2015. gada 31. oktobrī plānotais „Vesti sestdienas” atbrīvojums ar Sergeju Brilevu plkst. 14:00 ilga apmēram pusstundu un bija pilnībā veltīts šim tematam. Tad plkst. 16:45 tika izlaists īpašs programmas izdevums tajā pašā tēmā, kas beidzās plkst. 17:45 [175]. 2015.gada 1.novembrī 8:00, 10:20 ("Vesti-Maskava. Nedēļa pilsētā"), plkst. 11:00, 14:00 un 16:30 tika izlaisti "Vesti" speciālie izdevumi ar jaunām avārijas detaļām [176]. [177]. Visi jautājumi izraisīja Evgeni Rozhovu.
  • Saistībā ar teroristu uzbrukumiem Parīzē, kas notika piektdien, 2015. gada 13. novembrī, plānotā "Vesti sestdienā" izlaišana, kas norisinājās nākamajā dienā plkst. 14:00, ilga apmēram pusstundu un bija pilnībā veltīta šim tematam [178].
  • 2015. gada 16. un 17. novembrī plkst. 22:50 bija īpaši jautājumi, kas veltīti pasākumiem, kas saistīti ar teroristu uzbrukumiem Parīzē un Krievijas Federācijas Krievijas kosmosa spēku darbību Sīrijā, kā arī A321 gaisa kuģa avārijas izmeklēšanu Ēģiptē.
  • 2016. gada 12. un 13. februāra naktī, plkst. 1:34 Maskavas laikā, tika izlaists īpašs jautājums, kas veltīts Kriila un Pāvila Francisa sanāksmes Kubā rezultātiem. Preses vadītājs bija Andrejs Kondrashovs.
  • 2016. gada 19. martā, dienā, kad Boeing 737 notika avārijā Rostovā-Donā, pulksten 17:00 notika īpašs jautājums par šo tematu veltītajai 15 minūšu programmai. Preses vadītājs bija Jevgeņijs Rozhovs.
  • 2016. gada 18. septembrī Valsts domes deputātu ievēlēšanas dienā plkst. 17.00 tika izlaista neplānota 5 minūšu programma, kas ziņoja par balsošanas procesu. Plānotie jautājumi plkst. 11:00 un 14:00 tika veltīti gandrīz pilnībā vēlēšanām [179]. Visus jautājumus vadīja Irina Rossius.
  • 2017. gada 27. un 28. janvāra naktī plkst. 0:00 tika izlaists 15 minūšu neparedzēts Vesti izdevums, apkopojot dienu. Preses vadītājs bija Andrejs Kondrashovs.
  • 2017. gada 3. aprīlī jaunās detaļas par sprādzieniem Sanktpēterburgas metro tika aprakstītas plānotajā izlaidumā plkst. 17:00, kas ilga 50 minūtes. Preses vadītājs bija Jevgeņijs Rozhovs.
  • 2017. gada 17. un 18. augusta naktī pulksten 00:30 tika izlaists īpašs 15 minūšu jautājums, kas pilnībā veltīts teroristu uzbrukumam Barselonā. Preses vadītājs bija Jevgeņijs Rozhovs.
  • 2018. gada 14. aprīlī plkst. 10:10 6 minūšu laikā tika izlaists īpašs "Vesti" izdevums, kurā aprakstīta raķešu uzbrukuma uzsākšana Sīrijas valsts iestādēm. Arī plānotais atbrīvojums plkst. 11:00 bija veltīts šim pasākumam. Preses vadītājs bija Jevgeņijs Rozhovs.
  • 2018. gada 19. jūnijs plkst. 23:04 un 2018. gada 1. jūlijā, plkst. 19:55, Krievijas nacionālās komandas sacensību beigās Pasaules čempionātā ar Ēģiptes un Spānijas komandām, par šiem notikumiem tika izdoti attiecīgi 37 un 42 minūtes ilgas programmas. Abos gadījumos vadošais bija Evgēnija Popovs, kurš ieradās attiecīgi no stadioniem "Sanktpēterburga" un "Luzhniki".
  • 2018. gada 31. augustā plkst. 23:00 Maskavas laikā tika pārraidīts īpašs Vesti izdevums saistībā ar DPR vadītāja Aleksandra Zakharčenko nāvi. Svins bija Ernest Mackevicius.

Divreiz, 1995. un 2001. gadā, Vesti televīzijas programma izcīnīja TEFI balvu nominācijā „Labākā informācijas programma”. 2016. gadā balva tika piešķirta arī programmai “Vesti 23:00”, kas tika publicēta TV-TV kanālā „Krievija-24” [103].

Skatiet videoklipu: Līvānu viesojas skolotāji no Dienvidāfrikas (Decembris 2019).

Loading...